HTML

Autósszótár

Friss topikok

  • vanbasten9: Ez nagyon hasznos! Esetleg meg tudná mondani, h egy 2015ös JETTA 1.8 TSI SE milyen besorolást kapn... (2016.11.10. 16:18) EURO besorolás (Európai emissziós sztenderdek értékei)
  • nézek: jól hangzik... (2013.08.25. 15:43) Pneumobil, pneumotor
  • nézek: 20 éve nekem is csak automatám van...maga a tökély. (2013.08.24. 22:25) Automataváltó
  • KovA: @HLaci: Én a múltkor betoltam egy Chevroletet... Miután a bikázásról mindenféle rémtörténeteket ol... (2012.12.07. 13:26) Betolni
  • Pudva: Hello Mi a helyes eljárás, ha ennek a bejegyzésednek részeit át szeretném emelni a saját blogomba... (2012.03.09. 15:17) Autófényezés

Linkblog

Krómfestés

2007.10.02. 16:03 Hlács Zoltán

A csillogásában megkopott vasat, műanyagot ezzel az egyszerű technikával könnyen fel lehet frissíteni. A kapott felület jó minőségű, lakkozható, ugyanolyan tartós, mint az autófényezés. Egy apró kavicstól nem foszlik le az egész, hanem kis pötty lesz rajta, és kész. Csak egy hátránya van: 95 százalékos krómhatásnál jobb nemigen érhető el vele, soha nem lesz teljesen tükrös a felület. Tehát nem króm. Viszont szép, és a krómfestett objektum hasonlít a T 1000-es terminátorra.

A krómfestéket fényes, már előzőleg lakkozott felületre kell felvinni. A lakk száradása 3-4 nap, utána rá lehet fújni két-három réteg krómfestéket. Ez 2-3 óra alatt szárad meg, ezután át kell törölni egy mikroszálas kendővel, hogy a por lejöjjön róla. Erre jön egy vízbázisú védőréteg, hogy az utána következő oldószeres lakktól ne mattuljon be. Ez a réteg félórát szárad, ezután mehet rá bármilyen kétkomponensű autólakk.

Krómfesték és társai - megoldások galvanizálás helyett

komment

süti beállítások módosítása